سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که نخست دست به ستم گشاید فردا پشت دست خاید . [نهج البلاغه]
سلام به عاشقایی که الان عاشقن و اونایی که در عشقشون شکست خوردن
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 3812
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 0
........... درباره خودم ...........
سلام به عاشقایی که الان عاشقن و اونایی که در عشقشون شکست خوردن
یه عاشق

........... لوگوی خودم ...........
سلام به عاشقایی که الان عاشقن و اونایی که در عشقشون شکست خوردن
............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • اس ام اس عاشقانه

  • نویسنده : یه عاشق:: 87/3/11:: 11:5 عصر
    ·      نگاهم یاد باران کرد امشب ... مرا سر در گریبان کرد امشب ... غم و فریاد من از این و ان نیست ... دلم یاد رفیقان کرد امشب ...
    ???
    ·      یادت باشد دوست داشتن کسی که سزاوار دوستی نیست،اسراف در محبت است.
    ???
    ·      Taghdim be anke daramash dost / Taghdim be anke ghalbam az ost / agar mahtab az tan bar kanad post / hargez nagardad yadam az dost…
    ???
    ·      دوستی .... شوخی سرد آدم هاست .... بازی شیرین گرگم به هواست .... واسه کشتن غرور من و تو .... دوستی توطئه ثانیه هاست....
    ???
    ·  گریه هایم بی صداست / عشق من بی انتهاست / رد پای اشک هایم را بگیر / تا بدانی خانه عاشق کجاست / ای دوست...
    ???
    ·      به دنبال گناهی هستم که مجازاتش تبعید به قلب دوستان قدیمی باشد خواهشا حرف از آزادی نزن که دوست دارم تا ابد زندونی قلب تو باشم .
    ???

    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ